Sagt upp mig!

Nu har jag sagt upp mig jobbar min sista dag på Onsdag....
De känns faktist  hemskt mina tanter och min arbetskamrater gud vad jag kommer sakna dom och vad dom kommer sakna mig haha...Men tänk jag har jobbat där i nästan 5 år de är helt sjukt va tiden går snabbt..
I måndags skrev ví de sista papprena på huset så nu är de vårat och nästa fredag går sista flytt lasset..

I morgon kommer mina föräldrar och hämtar ett lass och sen följer jag med ner måste fixa lite,vi måste riva köket och måla alla tak.På måndag börjar dom med badrummet men de kommer ta tid..Vill ju ha allt klart nu ju,vi hade tänkt först att vi skulle flytta ner när vi fixat klart köket men de funkar inte man får ju panik av att va här när man vet att de finns massa att göra där nere..Men säger bara en sak tur att jag har en händig karl vad skulle jag göra utan han haha...Nej nu har jag inte tid att sitta här måste packa lite tills i morgon..

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kuuuuuuuuuuuul ju!!!!!!! Äntligen. Har verkligen räknat ner. Det ska bli så himla roligt. Nu kan vi träffas mkt oftare. Ha det så ses vi snart. Puss på dig.

2008-04-25 @ 11:28:46
Postat av: Anne

Åh, ska du flytta ner till de här trakterna igen? :)

Kram

2008-10-11 @ 22:59:39
URL: http://enna.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0