Nu har vi flyttat till vårat hus jippi!

Jaha då har man flyttat och vi håller på att fixar för fullt,just nu är allt kaos här i huset jag vet inte vart jag har nåt.Men äntligen har jag fått tel och bredband och tv funkar..Men där  har man inte tid att sitta och glo jag har missat alla mina såpor ju:-) fasen har inte haft tv på två veckor..På torsdag börjar jag på nya jobbet hoppas de finns någon rolig tant och att personalen är bra..Saknar mina tanter ju och mina vänner så klart men vi träffas ju ändå kanske redan i veckan för då kommer jag upp...Igår va min kära Kikki här alltid lika kul haha vi är lika sjuka båda två och snart flyttar hon hem över sommaren jippi...Nej nu måste jag gå och fixa lite så vi får nåt gjort..

Kommentarer
Postat av: Karin

Det kommer att bli jätte bra på den avdelningen. Jag trivdes jätte mkt där. Puss och Kram på dig

2008-05-18 @ 22:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0