Ett år...

Vad tiden går snabbt nu var de ett år sen vi flyttade hit!De har gått så snabbt man har glömt hur man hade de i början utan el på nere våningen ingen dusch ingen tvättmaskin inget kök  toa var vi bara utan i vecka haha man tyckte de var as jobbigt då men nu tänker man de var väl inget..Men de har hänt lite sen dess om man säger så men de är absolut inte klart men de blir man nog aldrig...Men en dag som denna trivs jag som fisken i vattnet "eller hur man säger"att bo här men man saknar Linköping eller kanske inte just Linköping men vännerna de blir ju inte att man träffas så ofta tyvärr...

I dag är de så himla fint väder så man bara vill sitta och sola men de går inte för Tobbe och jag kör en tävling med stegräknare och han leder så klart så nu måste jag ut och röra på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0